Afișări de pagină luna trecută

luni, 2 august 2010

Bulbucata 01.08.2010


Duminica 01 august am fost la Bulbucata in jud. Giurgiu unde am participat la un event oraganizat de catre cei din achipa Bebelusii.
Pot spune ca a fost un event reusit in care ne-am distrat si am executat cateva misiuni  unde noi cei de la echipa bravo 2 am facut fata cu succes la misiunile ordonate.
Iata cum a fost :
- prima misiune a fost sa localizam pe harta baza bravo 2  si dupa studierea hartei a urmat un traseu anevoios prin padurea deasa din Bulbucata ,dupa ce am ajuns la baza a urmat o misiune unde trebuia sa gasim respawnu , iar dupa o pauza de 10 min am urmat traseul indicat de harta pentru localizarea lui , iar apoi au urmat misiunise adevarate si anume sa indentificam si dezamorsa racheta si dupa aceeaia transpoartarea ei intr-un loc sigur.
Dupa cucerirea rachetei care a fost destul de greu deoarece bravo 1 a fost destul de bine pozitionata si nu a permis aceesul repede la rachete a urmat un drum lung pentru transportarea rachetei  unde am fost intanpinati de o resistenta si de ambuscade bine puse la punct ,dar cu toate astea am facut fata cu brio  misiunii.
Tin sa multumesc tuturor participantiilor la joc pentru un joc exceptional si mai ales celor care l-au organizat si sper sa ne mai vedem curand.
Iata si cateva poze :



- studiind harta



in drum spre baza





baza bravo 2



prima misiune racheta



dezamorsarea ei




pregatirea pentru a doua misiune

alte poze